داستان های انگیزشی

داستان انگیزشی استیو جابز و شرکت اَپل – قسمت چهاردهم

استیو جابز و شرکت اپل

خدا می داند چکار دارد می کند. او بی هدف به شما اجازه نمی دهد عقب نشینی کنید. شاید مثل یک اتفاق بد به نظر برسد اما اگر همواره نگرش درست تان را حفظ کنید، خواهید دید که چگونه همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد. استیو جابز گفته اگر او از شرکت خودش اخراج نمی شد هیچوقت نمی توانست آدمی که امروز هست، باشد.

 

داستان انگیزشی 

موضوع: استیو جابز و شرکت اَپل

زمان ویدیو: 1 دقیقه و 39 ثانیه

 

 

رشد شخصیت انسان

 

متن ویدیوی داستان انگیزشی

استیو جابز یکی از باهوش ترین افراد در نسل ما بود. او بنیانگذار شرکت کامپیوتری اَپل است. این شرکت بزرگ و بزرگ تر شد و خیلی موفق شد. در طی سال ها، او با هیئت مدیره شرکتش دچار تعارض شده بود و در نهایت با رأی گیری او را اخراج کردند. او از شرکتی که خودش بنیانگذارش بود، اخراج شد.

  داستان انگیزشی مبارزه با سختی ها - قسمت نهم

منصفانه به نظر نمی رسید. می توانست عصبی و ناراحت شود. اما در عوض او رفت و شرکتی دیگر را تأسیس کرد. این شرکت هم آنقدر موفق شد که چند سال بعد شرکت اَپل، شرکت او را خرید، خودش را هم برگرداندند و مجدد او را در رأس قرار دادند.

او گفت من اگر از شرکت اَپل اخراج نمی شدم، هیچوقت مهارت هایی که من را به کسی که اکنون هستم، تبدیل کرده است را گسترش نمی دادم.

خدا می داند چکار دارد می کند. او بی هدف به شما اجازه نمی دهد عقب نشینی کنید. شاید مثل یک اتفاق بد به نظر برسد اما اگر همواره نگرش درست تان را حفظ کنید، خواهید دید که چگونه همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد.

استیو جابز

او می داند که چه موقع یک چیزی را از شما بگیرد و این کار به خاطر محدود کردن ما نیست بلکه به خاطر رشد ماست. اگر کسی شما را ترک کرد، تصادفی نبود بلکه نقش آنها در داستان زندگی شما تمام شده بود.

  داستان انگیزشی پیشرفت در شرایط سخت - قسمت دوم

خدا آنها را از زندگی شما حذف کرده است، پس حالا به سمت جلو حرکت کنید. اگر آن پروژه به پایان نرسید یعنی از اول قرار نبود به پایان برسد. خدا این در را بست، ناامید نشوید و نگویید بیچاره من. مثل استیو جابز شما هرس شده اید تا به میوه های بیشتری دست پیدا کنید.

برای چیزهای جدیدی که خدا می خواهد وارد زندگی تان کند، آماده بشوید. خودتان را برای سطوح جدید نعمت ها و فراوانی آماده سازید.

 

قسمت های دیگر را ببینید و دانلود کنید:

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

قسمت سیزدهم

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها