مقالات, مهارت و بیزینس

19 شغل پردرآمد با سرمایه کم

شغل های پردرآمد با سرمایه کم

آیا رویای راه اندازی کسب و کار خود را دارید اما سرمایه تان کم است؟ در اینجا 19 شغل پردرآمد با سرمایه کم و یا حتی شغل های پردرآمد بدون سرمایه جهت الهام بخشیدن به اشتیاق کارآفرینی، برای شما آورده شده است. شما برای راه اندازی کسب و کار کوچک به سرمایه زیادی نیاز ندارید.

این مقاله برای افرادی است که می‌خواهند کسب ‌و کار خود را راه‌اندازی کنند اما نمی‌توانند برای راه‌ اندازی آن زیاد هزینه کنند.

امروزه کسب‌ و کارهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با بودجه کم یا بدون بودجه آن را راه‌ اندازی کنید.

 

آشنایی با انواع شغل پردرآمد با سرمایه کم:

1- تولید کننده محتوا جدیدترین شغل پردرآمد با سرمایه کم

رسانه های اجتماعی فرصت مناسبی را برای متخصصان خلاقی مانند نویسندگان و طراحان گرافیک ایجاد کرده اند که آنها از این طریق می توانند از استعدادهای خود برای ایجاد محتوای با کیفیت استفاده کنند.

 

2- خدمات برنامه ریزی تشریفات

اگر فردی بسیار منظم، دقیق و عاشق برگزاری مهمانی ها هستید، شخصیت شما برای راه اندازی یک کسب و کار برنامه ریزی تشریفات بسیار مناسب است. برنامه ریزان تشریفات، با کار برای عروسی، جشن تولد و گردهمایی ها و میزبانی یک مهمانی هیجان انگیز می توانند یک شغل پردرآمد با سرمایه کم داشته باشند و مراسمات را برای دیگران آسان کنند.

 

3- دوره های آنلاین و تدریس خصوصی

به چه چیزی علاقه دارید؟ یوگا؟ آشپزی؟ طراحی وب سایت؟ اگر در رشته خاصی تخصص دارید، می توانید با ارائه کلاس های مجازی به دیگران کمک کنید و از یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برخوردار شوید. همچنین می توانید بسته‌های آموزشی و فیلم‌های قابل دانلود ایجاد کنید یا کلاس‌های آنلاین را در زمان مشخص برای مشتریان برگزار کنید. گزینه دیگری هم مانند تدریس خصوصی برای متخصصین وجود دارد.

 

4- محافظت از کودکان

راه اندازی سرویس محافظت از کودکان به چند دلیل سودمند است. اولا، شما می توانید به والدین کمک کنید تا از فرزندان خود محافظت کنند و شما نیز از این طریق پول به دست آورید.

دوما، بخش خوب این کسب و کار این است که شما می توانید در خانه کار کنید و این کار را به صورت پاره وقت به عنوان مکمل شغل اصلی خود انجام دهید. محافظت از کودکان یک کسب و کار بسیار ارزان است، اما ممکن است بسته به موقعیت مکانی، از شما خواسته شود تا پیرو قوانین خاصی باشید.

  خلاصه کتاب بزرگترین سرمایه رهبر اثر جان سی مکسول

 

5- خدمات ترجمه بعنوان شغل پردرآمد با سرمایه کم در سرتاسر دنیا

اگر به زبان دوم مسلط هستید، می‌ توانید کار ترجمه را بصورت نوشتاری و گفتاری انجام دهید. گسترش روابط بین المللی در دنیا باعث رشد گسترده این حوزه شده است. شما می توانید این خدمات را بصورت مستقل راه اندازی کنید و بعنوان مترجم در بخش هایی مثل بازاریابی، بیمارستان ها، دادگاه ها، هتل ها و کنفرانس فعالیت کنید.

 

6- حسابداری، چالش برانگیزترین شغل پردرآمد با سرمایه کم

برخلاف تصور رایج، برای کار به عنوان یک حسابدار مستقل، نیازی به یک حسابدار رسمی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید مهارت در اعداد و دانش عملی از وظایف اساسی حسابداری است (البته مدرک آکادمیک حسابداری یا تجربه تجاری معادل آن مدرک ترجیح داده می شود).

برخی از خدماتی است که می توانید به عنوان یک حسابدار برون سپاری ارائه دهید:

  • نگهداری از نرم افزار حسابداری و سیستم های بایگانی
  • صدور صورت های مالی
  • ایجاد ترازنامه
  • پردازش حقوق و دستمزد

 

7- خدمات دیجیتال مارکتینگ

اگر در زمینه بازاریابی تجربه دارید، یک آژانس بازاریابی دیجیتال انفرادی یک ایده تجاری کم هزینه است که می توانید در کوتاه ترین زمان آن را راه اندازی کنید. اگر سابقه ای در زمینه بازاریابی ندارید اما به این رشته علاقه دارید، می توانید دوره های آنلاین مقرون به صرفه را برای توسعه مهارت های خود بگذرانید. یکی از بهترین و در عین حال چالش برانگیزترین چیزها در مورد بازاریابی این است که همیشه در حال تکامل است. بنابراین، اگر در داستان سرایی و یادگیری مهارت دارید، یک شرکت بازاریابی دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کنید تا از یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برخوردار باشید.

 

8- طراح و توسعه ‌دهنده وبسایت

اگر در زمینه طراحی های اینترنتی مهارت دارید، باید فرصت هایی مانند طراحی یا توسعه وب را امتحان کنید. حتی اگر احساس می کنید که مهارت های شما چندان حرفه ای نیست، می توانید به راحتی در دوره های مرتبط یا وبینارها شرکت کنید تا توانایی های خود را ارتقا دهید و دانش جدید کسب کنید.

شما در مدت زمان کوتاهی می توانید وب سایت خود را طراحی کنید. این یک شغل پردرآمد با سرمایه کم است، همچنین از این طریق شما می توانید برنامه خود را خودتان بسازید.

  آموزش تندخوانی رایگان با جیم کوییک - قسمت 5

 

9- مشاور امنیت اینترنت

اگر به فناوری اطلاعات، سیستم های ارتباطی و رایانه علاقه دارید، شما فرد بسیار قابل قبولی برای کسب و کارهای کوچکی که نیاز به ارتقای امنیت آنلاین خود دارند، هستید. کمک به صاحبان کسب ‌و کارهای اینترنتی برای جلوگیری از ویروس‌ها، هکرها و کلاهبرداران می ‌تواند آنها را به یک کسب‌ و کار بسیار پرسود تبدیل کند، به ‌ویژه اگر مهارت ایمن سازی اطلاعات حساس مشتری را داشته باشید.

 

10- طراحی گرافیک برترین شغل پردرآمد با سرمایه کم

هر شرکتی برای برندسازی کسب و کار خود و جذب مشتری به دارایی های بصری به نوعی نیاز دارد. تبدیل شدن به یک طراح گرافیک که مسلط به برنامه های کاربردی طراحی مانند Adobe Illustrator یا Canva و غیره باشد رویای هر شرکتی برای برندسازی کسب و کار و جذب مشتری است. شما می توانید انتخاب کنید که طیف گسترده ای از خدمات طراحی گرافیک را ارائه دهید، یا می توانید خدمات تخصصی مانند موارد زیر را ارائه دهید:

  • لوگوها
  • نمایش تبلیغات
  • بروشورها
  • گرافیک تی شرت
  • تراکت
  • اینفوگرافیک
  • گرافیک اینستاگرام

 

11- خدمات نظافت حیوانات خانگی

نظافت حیوان خانگی در واقع مراقبت بهداشتی و تمیز کردن حیوانات خانگی به منظور بهبود ظاهر فیزیکی آنها است. اگر عاشق حیوانات خانگی هستید و اطلاعاتی در مورد نظافت حیوانات خانگی دارید، می توانید یک سرویس نظافت حیوانات خانگی را راه اندازی کنید تا درآمد جانبی کسب کنید.

برای انجام این کار، باید دوره های آموزشی مرتبط را طی کنید و تجهیزات نظافت حیوانات خانگی را داشته باشید. شما می توانید اینکار را بعنوان شغل دوم، آخر هفته ها انجام دهید.

 

12- عکاس عروسی

عکاسان عروسی به دلیل حرفه ای بودن شغلشان، درآمد بسیار بالایی دارند. زیرا وقتی شما بعنوان عکاس عروسی در حال ثبت یکی از مهم ترین لحظات زندگی یک زوج هستید، باید حرفه ای باشید.

بنابراین اگر در شغل خود حرفه ای باشید، زوج ها شما را به دوستان و خانواده خود معرفی می کنند، و همین موضوع باعث شکوفایی شما می شود. از آنجایی که عروسی ها معمولا در آخر هفته ها برگزار می شود، شما می توانید به راحتی این شغل را در کنار شغل اصلی خود داشته باشید.

  خلاصه کتاب 10 روز تا مطالعه سریعتر اثر ابی مارکس بیل

ممکن است لازم باشد بعنوان عکاس عروسی کمی پول خرج کنید تا دوربین مطمئنی برای خود تهیه کنید، اما این سرمایه گذاری بلندمدت است و ارزش هزینه کردن را دارد.

 

17- بازاریاب

ورود به بازاریابی بسیار آسان است و شامل دریافت کمیسیون از طریق تبلیغ محصولات و خدمات شرکت های دیگر می شود. اساساً، شما محصولی را که دوست دارید انتخاب می‌کنید، آن را تبلیغ می‌کنید و در با هر فروش که از تلاش‌ های بازاریابی شما ناشی می‌شود، سود کسب می‌ کنید. در این شغل شما سرمایه گزار نیستید بلکه روی سرمایه دیگران تمرکز می کنید تا از رقبا پیشی بگیرند. بنابراین در این جوزه هم شما می توانید با سرمایه کم از یک شغل پردرآمد برخوردار باشید.

 

18- مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی به فردی گفته می شود که دارای آموزش های پیشرفته و دانش قوانین مالیاتی باشد. شرکت های بزرگ و کوچک اساسا از سود خوبی برخوردار هستند و برای پرداخت مالیات خود طبق اصول و قوانین نیاز به یک مشاور حرفه ای دارند. مشاورین مالیاتی فرصتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهند تا روی عملیات روزمره تجارت خود تمرکز کنند. اگر شما هم تجربه مناسبی در این زمینه دارید، می توانید خود را به عنوان یک فریلنسر به شرکت ها کنید تا بتوانید در زمان مناسب و سرعت بالا با آنها همکاری کنید. برای شروع این تجارت شما نیاز به سرمایه گذاری نقدی کم دارید یا حتی می توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری نقدی به صورت آنلاین فعالیت کنید.

 

19- تهیه کننده ویدیو

بسیاری از شرکت‌ ها، اینفلوئنسرها و افراد مشهور وجود دارند که می‌ خواهند ویدیوهای خود را با کیفیت بالاتری منتشر کنند، اما مهارت یا تجهیزات لازم برای تولید ویدیوهای با کیفیت بالا را ندارند. اگر در زمینه تدوین ویدیو تجربه دارید، دارای نمونه کار قوی هستید و تمایل به کمک به افراد و کسب و کارها برای ایجاد ویدیوهای خیره کننده دارید، این شغل برای شما یک پیشنهاد عالی است.

 

خلاصه مقاله شغل پردرآمد با سرمایه کم

اینها تنها چند نمونه از کسب و کاری هستند که شما می توانید با پول بسیار کمی راه اندازی کنید. همچنین شما با کمی خلاقیت و تدبیر، حتی اگر بودجه کمی دارید می توانید رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد کیان
محمد کیان
1 سال قبل

ممنون بابت این پیشنهادهای شغلی